W Sklepie dostępne są wyłącznie następujące formy płatności:

1. On-line przelew z banku internetowego

Płatność musi zostać dokonana on-line tzn. bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę firmy Moje ING gdzie dokonuje wyboru banku. Akceptujemy przelewy on-line wyłącznie z następujących banków internetowych:

  • Płacę z inteligo (inteligo)
  • mTransfer (mBank)
  • Płacę z Orange (mBank)
  • Przelew24 (Santander Bank)
  • Przelew z BPH (Bank BPH)
  • Płacę z iPKO (PKO BP)
  • Pekao24Przelew (Bank Pekao)
  • Płacę z PeoPay (Bank Pekao)
  • Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
  • PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
  • Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
  • Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
  • T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank)
  • Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
  • Płać z ING (ING Bank Śląski)
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
  • Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
  • db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
  • iKO (PKO BP)
  • Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A)
  • Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A)
  • Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A)
  • e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)
  • BLIK (Polski Standard Płatności sp. z o.o.)

2. On-line karta płatnicza

Płatność musi zostać dokonana on-line tzn. bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostanie przekierowany na bezpieczną stronę firmy Moje ING, gdzie należy dokonać wyboru karty płatniczej. Akceptujemy wyłącznie następujące karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

3. Tradycyjny przelew

Płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Brak zapłaty oznacza anulowanie zamówienia.

Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu 100% zaliczki na konto Sprzedawcy.