W Sklepie dostępne są wyłącznie następujące formy płatności:
1. On-line przelew z banku internetowego
Płatność musi zostać dokonana on-line tzn. bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę firmy Moje ING gdzie dokonuje wyboru banku. Akceptujemy przelewy on-line wyłącznie z następujących banków internetowych:
- Płacę z inteligo (inteligo)
- mTransfer (mBank)
- Płacę z Orange (mBank)
- Przelew24 (Santander Bank)
- Przelew z BPH (Bank BPH)
- Płacę z iPKO (PKO BP)
- Pekao24Przelew (Bank Pekao)
- Płacę z PeoPay (Bank Pekao)
- Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy)
- PayWay Toyota Bank (Toyota Bank)
- Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska)
- Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank)
- T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank)
- Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium)
- Płać z ING (ING Bank Śląski)
- Credit Agricole Bank Polska S.A.
- Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.)
- db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.)
- iKO (PKO BP)
- Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A)
- Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A)
- Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A)
- e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)
- BLIK (Polski Standard Płatności sp. z o.o.)
2. On-line karta płatnicza
Płatność musi zostać dokonana on-line tzn. bezpośrednio ze Sklepu. Po potwierdzeniu danych adresowych i ostatecznym złożeniu zamówienia Klient zostanie przekierowany na bezpieczną stronę firmy Moje ING, gdzie należy dokonać wyboru karty płatniczej. Akceptujemy wyłącznie następujące karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
3. Tradycyjny przelew
Płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Brak zapłaty oznacza anulowanie zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu 100% zaliczki na konto Sprzedawcy.